VoIPEen telefooncentrale in de Cloud

die meebeweegt met de dynamiek van uw bedrijf.

VoIP Telefonie is een complete communicatie-oplossing, die geen grote investering vraagt, maar juist schaalbaar is en meebeweegt met de veranderingen binnen en buiten uw bedrijf. VoIP Telefonie is de toekomstvaste telefooncentrale, die onderdeel is van een totale communicatie-oplossing in de Cloud. Alle denkbare mogelijkheden voor een vast tarief per maand, zonder onverwachte kosten achteraf.

Wat is VoIP Telefonie

Met VoIP (Voice over IP) telefonie neemt u afscheid van uw fysieke centrale. U gaat namelijk gebruik maken van een softwarematige Cloud centrale. Dankzij zo’n Cloud centrale gaat uw flexibiliteit omhoog. Bijvoorbeeld gebruik maken van elk toestel; uw vaste telefoon, smartphone, tablet, computer of uw oude Nokia. Maar uw klanten zien maar één nummer. In tegenstelling tot een fysieke centrale vereist een Cloud centrale geen onderhoudscontracten of een bepaalde afschrijftermijn. Daarnaast betaalt u alleen voor de functies die u wilt gebruiken. Deze kunt u op elk moment naar eigen wens inrichten en  aanpassen.

Veranderingen binnen uw organisatie?

Geen probleem! VoIP is uitermate flexibel. De telefooncentrale groeit en krimpt mee met uw bedrijf. Het is dan ook erg eenvoudig om bijvoorbeeld het aantal gebruikers aan te passen. Nooit meer onder- of overcapaciteit. U betaalt voor wat u nodig heeft.

Geen financiële verrassingen

Voor VoIP Telefonie betaalt u een vast bedrag per medewerker, per maand. Dat bedrag is gebaseerd op de functionaliteiten die u per medewerker wenst. Dat kunnen standaard belfuncties zijn, maar ook professionele receptioniste- of call center functionaliteiten, flexibele oplossingen voor buitendienstmedewerkers of voor thuiswerkers bijvoorbeeld. Kortom met VoIP is alles mogelijk, zonder financiële verrassingen. De ene maand bel ik meer dan de anderen maand. Hoe krijg ik mijn kosten dan inzichtelijk? Dankzij de optie onbeperkt bellen belt u maandelijks voor een vast bedrag naar vaste en mobiele nummers in Nederland.

Nooit meer een gesprek missen

Omdat VoIP op ieder toestel werkt, ontstaan er nieuwe mogelijkheden om efficiënter te werken. U bent overal bereikbaar op één nummer en de telefooncentrale in de Cloud is altijd online.

Met uw smartphone bedient u eenvoudig uw telefonie instellingen op afstand en bepaalt u uw bereikbaarheid. Daarnaast kunt u overal op elk toestel eenvoudig gesprekken doorverbinden, verplaatsen en opnemen. Dit kan met elke smartphone.

Combineer vast en mobiel, uw kosten worden inzichtelijker, uw bereikbaarheid schiet omhoog en vaak bespaart u ook nog.

Uiterst betrouwbaar

Met VoIP Telefonie communiceert u altijd via het betrouwbaar vaste netwerk van KPN, maar kunt u ook communiceren over het internet. Het communicatienetwerk is dubbel uitgevoerd en wordt 24/7 bewaakt. Daarnaast is VoIP Telefonie nooit onderhevig aan de gevolgen van lokale kabelbreuk of stroomuitval. U bent altijd op elke locatie bereikbaar. Zo is een optimale beschikbaarheid van uw telefooncentrale en bereikbaarheid van uw bedrijf gegarandeerd.

Eenvoud en zekerheid

Voor VoIP Communicatie heeft u nog maar één aanspreekpunt. U ontvangt dus ook nog maar één factuur! In tegenstelling tot een traditionele telefooncentrale zal uw telefooncentrale in de Cloud nooit verouderen. U bent altijd voorzien van de nieuwste functionaliteiten, omdat het communicatieplatform continu up-to-date wordt gehouden.

Totaalcommunicatie

Maak uw telefooncentrale nog completer en efficiënter, dankzij de integratie iam2mogelijkheden met uw CRM of ERP pakket. Hiermee heeft u direct de gegevens van uw klant bij de hand wanneer deze u belt. Daarnaast ziet u in één oogopslag op élk (mobiel) toestel of uw collega’s bereikbaar zijn en kunt u bellen met één nummer vanaf elk apparaat. Een nummer opzoeken en daarna intoetsen is voorgoed verleden tijd! Uw bespaart tijd en optimaliseert de communicatie naar uw klanten.