Het is een van de meest vanzelfsprekende zaken in de ICT. Support. Helpen problemen te verhelpen en het liefst direct.

Onze medewerkers zitten klaar om uw problemen te verhelpen, om u de werkzaamheden te kunnen laten doen waar u goed in bent. U kunt als klant van Aucuba telefonisch of per email een beroep doen op onze support medewerkers als u storingen en computerproblemen van welke aard dan ook ondervindt.

Eventueel kan direct of op een later moment een remote supportsessie worden gestart, waarna hij met u mee kan kijken en de bediening van uw systeem zo nodig overneemt. 

Wij maken gebruik van een ticketsysteem waarin alles wordt vastgelegd, zodat elke Aucuba medewerker op de hoogte is van de lopende issues in uw netwerk.

Omdat wij geloven dat niet één klant hetzelfde is, dringen wij u op voorhand geen SLA overeenkomst op. Samen met u bepalen we, welke mate van support nodig is en welke afspraken daar tegenover staan. Op basis van de systemen en afhankelijkheden die er binnen het netwerk zijn, kunnen we dan samen afspraken maken voor bereikbaarheid en periode voor het afhandelen van storingen.

Onze support is bereikbaar van 08:30 uur tot 17:00 uur. Buiten deze tijden kunt u een voicemail inspreken die per email bij ons binnenkomt. Afhankelijk van het samenwerkingscontract kan dan direct begonnen worden met het verhelpen van de storing.

Op onze verbindingen van Rout-IT kunnen we zelfs 24/7 support leveren. U krijgt altijd direct iemand aan de lijn die de eerste verbindingsstoringen kan oplossen.

0-telefoon  +31 (0) 76 33 33 111
  support@aucuba.nl