Support

Het is een van de meest vanzelfsprekende zaken in de ICT. Helpen om problemen op te lossen en het liefst direct. Bij Aucuba staan we voor u klaar om uw problemen zo snel mogelijk op te lossen, zodat u verder kunt met waar u goed in bent.

Support bij Aucuba

Bij storingen of computerproblemen van welke aard dan ook kunt u als klant van Aucuba een beroep op ons doen per telefoon of via e-mail.
Afhankelijk van het probleem kunnen we een remote supportsessie starten, waarbij we live met u meekijken en indien nodig de bediening van uw systeem tijdelijk overnemen om het probleem te verhelpen. Wij maken gebruik van een ticketsysteem waarin elke hulpvraag wordt vastgelegd. Hierdoor is elke Aucuba medewerker op de hoogte van de status van eventuele problemen in uw netwerk.

Bereikbaarheid

Onze support is bereikbaar van 08:30 uur tot 17:00 uur van maandag tot en met vrijdag. Buiten deze tijden kunt u een voicemail inspreken die per e-mail bij ons binnenkomt. Afhankelijk van de samenwerkingsovereenkomst beginnen we direct met het verhelpen van de storing.

Maatwerk

Samen met u bepalen we welke mate van support nodig is. Op basis van de systemen en afhankelijkheden binnen uw netwerk, maken we samen afspraken over bereikbaarheid en de periode voor het afhandelen van storingen. Op onze verbindingen van RoutIT kunnen we zelfs 24/7 support leveren. In dat geval krijgt u altijd direct iemand aan de telefoon die de eerste storingen kan oplossen.

Contact
Heeft u interesse in onze support of andere diensten? Neem contact met ons op voor een vrijblijvend gesprek via:

Telefoon:  +31 (0) 76 33 33 111
Email:   info@aucuba.nl