Support

Support met persoonlijke aandacht

Als je problemen ervaart binnen jouw ICT omgeving, is technische ondersteuning en support van specialisten precies wat je nodig hebt. Onze helpdesk zit dagelijks voor je klaar om te zorgen dat je zo snel mogelijk weer aan het werk kunt.

We bieden support op alles wat te maken heeft met de digitale werkplek, het netwerk en alle ICT systemen.

Technische ondersteuning voor jou

Voorkomen is beter dan genezen. Daarom richten wij ons zoveel mogelijk op preventief beheer en onderhoud. Maar een verstoring kan altijd voor komen en dat wil je natuurlijk zo snel mogelijk opgelost hebben. Als klant van Aucuba zit je in zo’n geval goed, omdat je een professionele ICT partner hebt waar je op kunt vertrouwen. Zodra we je melding hebben ontvangen gaan we direct aan de slag met het zoeken naar een oplossing.

Neem nu contact op

Gekwalificeerde support engineers

Voor alle soorten ondersteuning kun je gebruik van onze support afdeling. Zo bieden we onder andere support op het volledige netwerk, de complete Microsoft 365 omgeving en alle ondersteunende diensten voor het beheer en onderhoud van alle lokale apparaten. Denk hierbij aan laptops, desktops, servers en netwerkapparatuur. Om de kosten laag te houden lossen we zoveel mogelijk problemen op via remote support. Hierbij lossen we de problemen op afstand op.

In sommige gevallen is het niet mogelijk op het probleem op afstand op te lossen. Maar dat is voor ons geen probleem. Als het niet gaat via remote support dan bieden we onsite support. We stappen direct in de auto en komen naar je toe om op locatie te onderzoeken hoe we je zo snel mogelijk weer aan het werk kunnen krijgen.

Slimme systemen voor een snelle afhandeling

Voor het verhelpen van storingen op verschillende systemen, maken we gebruik van een management en monitoringsysteem. Met behulp van dit systeem kunnen we snel constateren waar het probleem zich bevindt. Dat maakt het mogelijk om eenvoudig de oorzaak te achterhalen. Maar, in veel gevallen zijn problemen te voorkomen. Bijvoorbeeld door op tijd de nodig updates uit te voeren en onderhoud te plegen.

Precies daar ligt onze focus. In het voorkomen van problemen. Waardoor jij een veilige en betrouwbare werkplek hebt.

Ervaren partner in technische ondersteuning

Het uitbesteden van technische support heeft meerdere voordelen. Allereerst beschikken wij over expertise en specialistische kennis. Daarnaast is het uitbesteden van support financieel interessant. Allereerst is de snelheid waarmee wij problemen oplossen een voordeel voor de portemonnee. Het zorgt er ook voor medewerkers minder lang hoeven te wachten, waardoor ze hun productieve tijd beter kunnen besteden. We komen nog te vaak tegen dat medewerkers blijven werken met verstoringen, waardoor ze helemaal niet meer efficiënt bezig zijn.Het zoeken naar de oplossing kost nou eenmaal te veel tijd.

Maar stel je eens voor dat je deze vraag weg kunt leggen bij een specialistische ICT partner zoals Aucuba. Dan kunnen medewerkers hun werk beter en sneller doen en wij zorgen ervoor de systemen optimaal samenwerken. Dat is precies wat je van onze technische support voor jou ICT omgeving kunt verwachten.

Aucuba, ervaren ICT partner voor support in het MKB

Wanneer Aucuba het ICT support voor jouw organisatie verzorgt, ben je verzekerd van een snelle en professionele oplossing. We hebben ruim 25 jaar ervaring in het beheren en onderhouden van diverse grote en kleine ICT systemen en netwerken. Van enkele gebruikers tot ICT omgevingen met honderden gebruikers.

Door deze ervaring is geen uitdaging ons te groot en hebben we een flinke kennisbank met mogelijke oplossingen voor jouw probleem.

Wij verzorgen de ICT onder andere voor deze bedrijven