VoIP

Zakelijke telefonie met VOIP

VoIP betekent letterlijk bellen via het internet. Daarin zijn de mogelijkheden oneindig en bieden we verschillende oplossing passend bij iedere situatie. Bellen doen veel bedrijven namelijk niet meer via een vaste telefoon, maar steeds vaker via een laptop, mobiel of desktop in combinatie met Microsoft 365 of mobiele app.

Daarnaast zijn er slimme mogelijkheden om de mobiele en vaste telefonie met elkaar te koppelen, zodat je maximaal bereikbaar bent voor je klanten, leveranciers en collega’s.

Wij maken systeembeheer begrijpelijk

Door het systeembeheer via Aucuba te regelen sta je direct in contact met een van onze deskundige medewerkers. We hechten groot belang aan persoonlijke contact en streven ernaar om een vertrouwde partner te zijn voor al onze klanten. Of het nu gaat om technische ondersteuning, de implementatie van nieuwe systemen of het aanpakken van beveiligingsvraagstukken, wij staan graag voor je klaar. 

Neem nu contact op

Online telefooncentrale

Het maakt niet uit op welke manier je wil bellen via het internet. Er is altijd een telefooncentrale nodig. Daarvoor maken wij gebruik van een hosted telefooncentrale, waarbij de centrale zich in de cloud bevindt. Door het gebruik van een cloud telefooncentrale heb je toegang tot alle nodige optie zoals een keuzemenu, een wachtstand, doorverbinden en diverse receptie- en callcenter functionaliteiten.

Onbeperkt bellen

Voor bedrijven die voorspelbare kosten willen hebben is onbeperkt bellen de ideale optie. Voor een vast bedrag per gebruiker per maand kun je onbeperkt bellen naar alle vaste en mobiele nummers binnen Nederland. Hierbij maakt het niet uit of je 10 minuten of 10 uur per maand belt, je betaald altijd hetzelfde.

Bellen via Microsoft Teams

Bedrijven die gebruik maken van de cloud diensten van Microsoft 365 kunnen ook kiezen voor een geïntegreerde oplossing met Microsoft Teams. Door het gebruik van deze functionaliteit kun je Microsoft Teams gebruiken als een complete communicatie tool binnen je organisatie. Van bestanden delen en chatten tot bellen met mensen binnen en buiten je organisatie.

Door het gebruik van deze diensten verhoog je de effectiviteit van medewerkers en wordt samenwerken nog gemakkelijker.

Vaste- en mobiele telefonie in één

Als je veel reist of veel thuis werkt heb je vaak andere uitdagingen. Toch wil je in sommige gevallen wel makkelijk bereikbaar blijven voor collega’s en externe. In zo’n geval kan het interessant zijn om gebruik te maken van de vast mobiel integratie. Het voordeel van deze integratie is dat je met je mobiele telefoon gebruik kunt maken van de functies van de telefooncentrale. Hierdoor wordt je mobiele nummer aan de telefooncentrale gekoppeld.

Hierdoor kun je bijvoorbeeld gebeld worden en uitbellen met een vast telefoonnummer. Ook kun je intern doorverbinden en gebruik maken van de voicemail. Via de handige mobiele app kun je de koppeling aan en uitzetten, zodat je flexibel kunt inspelen op iedere situatie.

Advies op maat

In ruim 25 jaar is er veel veranderd. De gehele transitie van lokale telefooncentrale naar online hebben wij doorgemaakt.  Daardoor hebben we veel kennis en kunnen we jou helpen aan de beste oplossing. 

Ben je opzoek naar een passende zakelijke telefonie oplossing. We kijken we graag met je mee naar een passende oplossin

 

Wij verzorgen de ICT onder andere voor deze bedrijven