Klant ervaringen

Ervaringen van klanten

Wij kunnen je wel vertellen dat onze dienstverlening goed is, maar dat is toch een beetje zoals “wij van WC-eend”. Daarom laten we liever onze klanten vertellen wat je van ons kunt verwachten. Daardoor heb je een goed beeld van onze diensten en onze service. Want die service hebben wij hoog in het vaandel staan. 

Lijkt het je ook interessant om op deze pagina te komen staan als tevreden klant? Neem dan gerust even contact met ons op en maak een afspraak. 

Dit maakt de relatie tussen Young Perfect en Aucuba zo waardevol

Het Brabantse familie bedrijf Young Perfect is sinds 1990 actief in nationale en lokale omnichannel activaties. Vanuit het kantoor in Breda werken zij met 45 creatieve professionals aan het realiseren van een compleet activatieconcept voor toonaangevende retailers en (food) merken in verschillende disciplines. De samenwerking met Aucuba beschrijft Kees Romijn, Teamlead Finance & IT als professioneel, oplossingsgericht en betrokken.

We hebben een video opgenomen met Kees Romijn van Young Perfect. Bekijk hem via onderstaande link. 

Ons huidige systeem was flink verouderd. Het was traag en werkte niet meer naar behoren. We hadden update nodig. Daarin heeft Aucuba ons geholpen.

Ze verzorgde de volledige configuratie, installatie en migratie naar de nieuwe serveromgeving en dat verliep vlekkeloos. We hebben de overgang zo geregeld dat onze medewerkers zo min mogelijk hinder ondervonden van deze overgang.

Omdat wij werken met lokale software, hebben we gekozen voor een lokale server in combinatie met cloud diensten van Microsoft. Het advies en meedenken van Aucuba toont duidelijk professionaliteit en kennis van zaken.

Tijdens de migratie bleef Aucuba het systeem achter de schermen goed monitoren en ze stonden altijd klaar om onze medewerkers te steunen met vragen over de veranderde omgeving.

Deze update geeft ons een sterk, modern en stabiel systeem waar we nog jaren mee vooruit kunnen.

Rodachem BV

Aucuba beheert voor ons het complete systeembeheer. Ze staan dicht bij onze organisatie en het contact is heel persoonlijk wat de samenwerking zeer prettig maakt.

Aucuba denkt mee in oplossingen en beheert onze systemen proactief.

 

Young Perfect

 

Aucuba is een heel fijn bedrijf om mee samen te werken.

Ze luisterden goed naar onze wensen en zijn hier direct mee aan de slag gegaan en hebben ons volledig ontzorgd.

Absoluut een aanrader.

Diego Theunissen – Flekss Sport-BSO


Ik ken Aucuba al jaren door mijn vorige werkgever. Bij mijn nieuwe werkgever heb ik hen dan ook geïntroduceerd. We zijn een heel klein kantoor, maar dat maakt voor Aucuba niet uit. Een hele fijne en snelle service!

We zijn overgestapt met alle mailboxen en hebben nu eindelijk Sharepoint en de beveiliging goed geregeld. De lijnen zijn kort en afspraken waren zo gemaakt. Problemen die er nog waren, werden snel getackeld.

Ook hebben we nu een andere telefooncentrale. De overstap hiernaar toe was super gemakkelijk en we zijn hierin goed begeleid. Er staat altijd een team voor je klaar en dat is een fijn gevoel! Kortom, een goede service, vriendelijke personeel en korte lijntje.

Wij zijn heel tevreden!

Centrum Vastgoed Breda B.V.

De Brabantse Milieufederatie maakt al jaren gebruik van de goede kennis en het specialisme van Aucuba. Ze hebben recent nog gezorgd voor een succesvolle cloudmigratie van ons systeem. Naast de prettige begeleiding is het snel en prettig communiceren. Aucuba zorgt ervoor dat wij zo goed mogelijk ons werk kunnen doen. Zo werken we samen aan een mooi en duurzaam Brabant.”

Brabantse Milieufederatie

Aucuba verzorgt al vele jaren naar volle tevredenheid het systeembeheer bij onze bedrijven. Wij vinden met name de expertise, flexibiliteit en bereikbaarheid erg goede kwaliteiten van Aucuba. Toen in het weekend onze server plat lag, zorgde Aucuba er voor dat wij op maandag weer probleemloos door konden werken. Van advies over cyber security tot het leveren van hardware, wij kunnen Aucuba overal voor benaderen.

Kooiman Marine Groep

1 aanspreekpunt, 1 aanbieder van zowel onze IT alsook telefonie, dat is waar wij naar op zoek waren.

Door een overname van onze voorgaande IT leverancier welke op ging in een grotere club werd de afstand tussen de normaal gesproken kleine vragen en verzoekjes een SLA item waar we meermaals achteraan diende te gaan. Weg was de betrokkenheid en weg was het gevoel dat wij als Klostermann als klant werden gezien en dito behandeld.

Doordat wij Aucuba en enkele medewerkers van dichtbij hadden meegemaakt bij een gezamenlijke klant werd de interesse bij mij gewekt om eens een gesprek aan te gaan met Mark Vissers. Eenmaal kennisgemaakt te hebben waren wij snel overtuigd dat we hier weer een betrouwbare en enthousiaste club mensen hadden gevonden.

Alle diensten van ons glasvezel abonnement tot en met de vaste alsook de mobiele telefonie is door Aucuba overgenomen en naar volle tevredenheid zijn zij nu ons aanspreekpunt en ontzorgen ons met deze diensten.”

Harrie Verschuuren - Klostermann Nederland